۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
کد خبر: 84835250
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

احتمال وقوع سیلاب مناطق گردشگری فیروزکوه را تعطیل کرد

فیروز کوه- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: تمام مناطق گردشگری و تاریخی فیروزکوه در روزهای پنجم تا بیستم مرداد ماه جاری با توجه احتمال وقوع سیلاب تعطیل است.

محمد حیدری منش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، اعلام هشدار نارنجی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان و به منظور  جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار طی روزهای آتی از ورود گردشگران و مسافران به تمام مناطق تفریحی فیروزکوه جلوگیری می‌شود.

احتمال وقوع سیلاب مناطق گردشگری فیروزکوه را تعطیل کرد

وی ادامه داد:برخی از مناطق گردشگری شهرستان برای استفاده گردشگران مناسب سازی نشده که با توجه به هشدار وقوع سیلاب در روزهای آخر هفته، ستاد مدیریت بحران شهرستان تصمیم گرفت تا از پنجم تا بیستم مرداد ماه تمام این مناطق را تعطیل اعلام کند تا علاوه بر پیشگیری از حوادث ناگوار، مناسب سازی این مناطق را نیز انجام دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه توضیح داد: تعطیلی مناطق گردشگری شهرستان با توجه به تجربه وقوع سیلاب در مرداد ماه سال‌های گذشته در این مناطق بوده و برای حفظ جان هموطنان این تصمیم گرفته شد.

حیدری منش گفت: به کشاورزان و دامداران توصیه می شود تا از قرار دادن محصولات باغی، زراعی و نهادهای دامی در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha