برکات «عطر سیب» به مجموعه مدیریت شهری بازمی‌گردد/لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های مردمی

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در بیستمین رویداد «عطر سیب» گفت: برکات و ثمرات مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری در برپایی عزای سیدالشهدا(ع) به مجموعه مدیریت شهری بازمی‌گردد.

مهدی اقراریان در حاشیه بازدید از بیستمین رویداد عطر سیب که در آستانه ماه محرم در میدان امام حسین(ع) برپا شده است، درباره این رویداد فرهنگی به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آنچه در مورد اقامه عزای سیدالشهدا(ع) اهمیت دارد، بسترسازی و تسهیلگری همه مجموعه‌ها و نهادها برای برگزاری مجالس عزاداری محرم به صورت شایسته است. 

وی گفت: مشارکت سازمان فرهنگی هنری و مجموعه شهرداری تهران در برپایی عزای سیدالشهدا(ع)، اتفاقی است که برکات و ثمرات آن برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

اقراریان با اشاره به اینکه برپایی عزای سیدالشهدا(ع) یکهزار و ۴۰۰ سال قدمت دارد، افزود: در دوره‌های مختلف تاریخی این اتفاق همواره عاشقان را با خود همراه کرده است. نمایشگاه عطر سیب هم اتفاق مهمی است که متاسفانه در یک مقطعی تعطیل شد اما با رویکرد جدید مدیریت شهری امسال در حال برگزاری است و باید تلاش کنیم این رویداد در سال‌های آینده هم تقویت شود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: تسهیل در تهیه اقلام، امکان عرضه مستقیم اقلام با قیمت مناسب، مشارکت در فضاسازی در فضاهای عمومی که هیئت‌های مذهبی کمتر در آن خیابان‌ها و بزرگراه‌های اصلی حضور دارند و... اقداماتی است که می‌تواند به برگزاری بهتر رویداد عطر سیب کمک کند. استمرار این فرهنگ در طول سال و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های فرهنگی گوناگون نیز اقداماتی است که باید در دستور کار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار گیرد.

بیستمین رویداد فرهنگی عطر سیب با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین(ع) در حال برگزاری است.

کتاب عاشورایی، کتاب شعر، تکیه محتشم، تکیه تجربه هیئت، تکیه کودک، محصولات کودک،تکیه نوجوان، محصولات نوجوان، محصولات فرهنگی، محصولات روضه فرهنگی، دکور هیات، معرض‌البرکات، کتیبه و بیرق، پوشاک محرمی بانوان و آقایان، محصولات عفاف و حجاب، چایخانه هیئت، چای و دمنوش روضه، طبل و کتل، لوازم الکترونیکی، آشپزخانه هیئت، لوازم صوتی، لوازم نورپردازی، لوازم بهداشتی، ظروف یکبار مصرف و مواد غذایی غرفه‌های بیستمین نمایشگاه عطر سیب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha