جهاد دانشگاهی بوشهر مشکلات و فرصت‌های مهم این استان و راهکارهای حل آنها را شناسایی کند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: جهادگران جهاد دانشگاهی باید مشکلات و فرصت‌های موجود این استان را شناسایی کنند و با تمرکز بر مسائل اصلی، آنها را در مسیر حل و بهبود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز علمی پژوهشی ظرفیتی ایده آل برای حل مشکلات و توسعه استان بوشهر دارد که باید از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه انتظار است جهاد دانشگاهی به نیازها پاسخ دهد و به سمت فتح قله‌های علم حرکت کند، ادامه داد: این مرکز متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر، یک موضوع محوری را شناسایی و به طور متمرکز در این زمینه پژوهش و بررسی کند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: راه‌اندازی و فعالیت مجتمع آبزیان از سوی جهاد دانشگاهی استان بوشهر با استفاده از فناوری بومی می‌تواند در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر باشد، از این رو از مسئولان جهاد دانشگاهی انتظار داریم در این مسیر کماکان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محمدی‌زاده افزود: موفقیت این مرکز در طرح تکثیر سالانه پنج میلیون قطعه بچه ماهی سی‌باس، سبب جلوگیری از واردات بچه‌ماهی و خروج ارز از کشور می‌شود و زمینه‌ اشتغال جوانان بوشهری را نیز فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه  فعالیت‌های جهاد دانشگاهی ظرفیت و تنوع بالایی برای ارائه خدمت دارد، گفت: مدیریت استان بوشهر تعامل لازم‌ را در این مسیر با جهاد دانشگاهی دارد.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، علی احمدی زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha