سیل در رودخانه‌ دهستان میانکوه مهریز جاری شد

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷
کد خبر: 84836493
سیل در رودخانه‌ دهستان میانکوه مهریز جاری شد

یزد- ایرنا- نخستین سیلاب در فصل تابستان روز پنجشنبه بعد از بارش‌های مناسب باران در ارتفاعات بخش مرکزی مهریز در دهستان میانکوه در رودخانه گل افشان بدون خسارت جاری شد.

بخشدار مهریز گفت: به رغم جاری شدن سیل در رودخانه فصلی دهستان میانکوه تاکنون هیچگونه خسارتی گزارش نشده و اعضای ستاد مدیریت بحران با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی وظایف خود  را انجام می‌دهند.

مسعود خلیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اهمیت همراهی مردم اشاره کرد و افزود: نیروهای امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران شهرستان طبق مقررات در آماده باش کامل هستند و مشکلی وجود ندارد.

وی با تشکر از همکاری مردم و تلاش مسئولان از ساکنان مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز به خصوص در دهستان میانکوه خواست برای پیشگیری از حوادث از نزدیک شدن به رودخانه‌های فصلی شهرستان پرهیز کنند.

همچنین فرماندار مهریز روز چهارشنبه گفته بود: هرگونه تردد مردم و مسافران به سمت مناطق روستایی و ییلاقات بخش مرکزی شهرستان از امروز ششم مردادماه تا عصر جمعه هفته جاری ممنوع و تمامی مسیرها مسدود است.

محمد دهقان بنادکی افزود: علاوه بر مسیرهای اصلی به سمت مناطق ییلاقی، خروجی مهریز به سمت کنج کوه نیز مسدود است و با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند از شهروندان خواست از ورود به این مناطق به جهت هشدار هواشناسی و  پدیده بارشی پیش‌رو به جد پرهیز کنند.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۰ درصد در ۱۴۰ روستای دهستان های سرو و ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران زندگی می‌کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha