۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۸
کد خبر: 84836726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه تامین اجتماعی در آبدانان راه اندازی می شود

ایلام- ایرنا- فرماندار آبدانان گفت: به منظور رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات پزشکی بهتر به بیمه شدگان بزودی درمانگاه تامین احتماعی دراین شهرستان راه اندازی می شود.

یدالله حاتمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدنبال مطالبه جدی مردم و آمار بسیار بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی و با پیگیری مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار ایلام ، موافقت هیات مدیره سازمان مرکزی اخذ و بزودی درمانگاه تامین احتماعی در شهرستان آبدانان راه اندازی و خدمات درمانی به بیمه شدگان را آغاز خواهد کرد.

وی به تهیه و تجهیز ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی اشاره و اضافه کرد: با شروع به فعالیت این مرکز درمانی مشکل ۱۵ هزار نفر بیمه گذار تامین اجتماعی شهرستان آبدانان بطور چشمگیر و مطلوب برطرف و زمینه ارائه کلیه خدمات درمانی آسان به آنان مهیا می شود.

فرماندار آبدانان با اشاره به استقرار اداره تعزیرات حکومتی و آغاز طرح فاضلاب شهری در آبدانان در آینده نزدیک یادآور شد: کلیه اماکن شهری و روستایی و حتی روستاهای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان از نعمت شبکه گاز خانگی برخوردار می باشند.

حاتمی مدیران دولتی را خادم مردم دانست و تاکید کرد: با مسوولان ادارات و روسای بانک‌ها که از تکریم مردم خودداری و خدمات مطلوب و روان به مراجعه کنندگان ارائه نکنند،  برخورد شدید قانونی بعمل آمده و به خدمت آنان در شهرستان پایان خواهیم داد.

حاتمی از تداوم طرح نهضت آسفالت تا بهسازی همه روستاهای شهرستان آبدانان خبر داد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha