بارش شدید باران به بخشی از زیرساخت‌های جوادآباد ورامین آسیب وارد کرده است
عکس تزئینی است

ورامین- ایرنا- بخشدار جوادآباد ورامین گفت: بارش شدید باران شب گذشته، به بخشی از زیرساخت‌های بخش، اراضی و گلخانه‌های کشاورزی و دامداری‌ها آسیب وارد کرده است.

حسن خدادادی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد مدیریت بحران بخشداری جواد آباد با اعلام سطح نارنجی هشدار وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان تهران، از ابتدای روز گذشته در آماده باش کامل به سر برده و با هماهنگی ایجاد شده بین دهیاران، تلاش کردند تا مناطق سیل‌خیز را شناسایی و نسبت به رفع گرفتگی جوی‌ها و انهار اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: با اقدامات مناسب صورت گرفته از سوی مدیریت بحران بخشداری و دهیاران، مشکل آبگرفتگی در معابر روستایی به سرعت رفع گردید ولی وزش شدید باد باعث شکستن تعدادی درخت، واژگون شدن تیرهای برق و وارد شدن خسارت به برخی از گلخانه‌های سطح بخش جوادآباد شد.

خدادادی با اشاره به عبور رودخانه شور و شیرین از حاشیه بخش جوادآباد و بزرگراه قم – گرمسار گفت: با توجه به  اقدامات صورت گرفته در خصوص لایروبی این رودخانه و با وجود عبور حجم بسیار زیاد آب از آن، مشکلی در خصوص ورود آب به مسیرهای اصلی ایجاد نشد.

وی که با وجود فوت مادر، همچنان در بخش جوادآباد مشغول خدمت رسانی به مردم بود اظهار داشت: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف بوده و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران تا رفع کامل وضعیت نامناسب جوی، در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بخشدار جوادآباد تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران، زیرگذرهای این بخش دچار آبگرفتگی شد که بلافاصله با حضور عوامل امدادی و آتش‌نشانی، این مشکل برطرف و در همان ساعات اولیه تردد به صورت عادی برقرار شد.

ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha