ریزش دیوار در شهر کیلان دماوند یک فوتی برجای گذاشت

دماوند - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با بیان اینکه ریزش دیوار در شهر کیلان یک فوتی برجای گذاشت، گفت: اخطارهای لازم به مالک داده شده بود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان، پیمان آقاجان‌احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ظهر امروز دیوار سنگی یک ملک در محله اتحاد شهر کیلان بر اثر گودبرداری غیراصولی در ملک مجاور و بارندگی‌های روز گذشته دچار ریزش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، اعضای شورای شهر، نیروهای آتش‌نشانی، شهرداری، اورژانس، کلانتری شهر کیلان و رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان دماوند در محل حادثه حضور پیدا کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: طبق گزارش‌ها، یک نفر که سرکارگر عملیات پروژه ساختمانی بود در زیر ریزش آوار محبوس شده بود.

آقاجان احمدی افزود: با تلاش حدود ۳ ساعته نیروهای امدادی و خدماتی عملیات آواربرداری با دقت لازم انجام شد که متاسفانه جسد سرکارگر این پروژه از زیر آوار کشف شد.

وی گفت: پس از جست‌وجو و کشف جسد، با توجه به اینکه همچنان خطر احتمالی ریزش مابقی دیوار وجود داشت، به همت عوامل شهرداری نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام شد.

لازم به ذکر است که طی چند روز قبل گشت نظارت و ساختمانی شهرداری کیلان هشدارها و اخطارهای لازم متعدد را به مالک پروژه مذکور داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha