۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84837427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت جوانرود: وحدت و برادری نیاز امروز جامعه اسلامی است

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه موقت جوانرود به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مسلمنان اشاره کرد و گفت: وحدت و برداری نیاز امروز جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا «محمدعزیز حسامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانرود، افزود: کسانی که بستر را برای ایجاد اختلاف و تفرقه فراهم می کنند آب به آسیاب دشمن می ریزند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مسلمانان در برخی موارد با دسیسه های استکبار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و در نتیجه از قدرت واقعی اسلام در مقابل کفر برای گسترش ارزش های اسلامی کاسته شده است.

خطیب جمعه جوانرود اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی را در زندگی انسان یادآور شد و خاطرنشان کرد: دین اسلام همواره بر رعایت بهداشت در زندگی انسان تاکید فراوانی داشته است.

ماموستا حسامی بر ضرورت همکاری شهروندان در جمع آوری و تفکلیک زباله ها اشاره کرد و اظهار داشت: مردم برای بهداشت و سلامت جامعه در این راستا با ماموران شهرداریها و دهیاری ها تعامل و همکاری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت جامعه در گرو قانون مداری و همکاری مردم با مسئولان است.

امام جمعه موقت جوانرود با تقدیر از فعالیت های عمرانی شهردار و شورای اسلامی شهر یادآور شد: ضرورت دارد در انجام فعالیت فرهنگی نیز اقدامات موثری انجام گیرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha