۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84838949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵
کد خبر: 84838949
چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا-وقوع چهار فقره تصادف با ۶ نفر مجروح ،کشف یک تن شکر احتکاری در اسفراین و موبایل قاپ در چنگال پلیس از جمله اخبار کوتاه از حوزه نیروی انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش شنبه شب ایرنا، رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چند مورد تصادف در محور های استان، بلافاصله گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های اعلام شده اعزام شدند.

 سرهنگ رحمان اسپیدکار با اشاره به اینکه در این حوادث که در ۲۴ ساعت گذشته در محور های سطح استان به وقوع پیوست، ۶ نفر مجروح شدند، افزود: با بررسی های انجام شده علت این حوادث عدم توجه به جلو، تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

کشف یک تن شکر احتکاری در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در پی گزارش های واصله مبنی بر دپوی شکر در انباری در یکی از روستاهای سطح شهرستان ، اقدامات لازم جهت بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 سرهنگ محمد روهنا افزود:ماموران در بازرسی از محل مورد نظر یک تن شکر خارج از شبکه توزیع کشف کردند که بدون مجوز قانونی دپو شده بود.

وی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد و انبار موردنظر نیز پلمب شد.

موبایل قاپ در چنگال پلیس

فرمانده انتظامی اسفراین همچنین با اشاره به اینکه در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت موبایل و ماموران با بازبینی دوربین های مداربسته در مناطق سرقت شده موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شدند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ روهنا گفت:متهم در بازجوئی و مواجهه با شکات و دلایل موجود به پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه از مغازه ها ی سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی افزود: تعدادی از گوشی ها به مالباختگان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha