۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 84840039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه گفتمان جهاد تبیین از تکالیف مراکز علمی است

خرم آباد - ایرنا - سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: توسعه گفتمان جهاد تبیین، تکلیف و از رسالت های مسئولان، مراکز علمی و دانشگاه ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا جعفری روز یکشنبه در همایش سلسله کارگاه‌های جهاد تبیین و سواد رسانه ای استان به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی آریا گچ پلدختر اظهار کرد: سلسله نشست و کارگاه های آموزشی سواد رسانه‌ای در پیشبرد اهداف جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری در جامعه موثر واقع خواهد شد.

وی مهمترین رسالت مدیران تراز اسلامی را جهاد تبیین دانست و افزود: هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش و تربیت دانشجویان با رویکرد های فنی، علمی و عملی برای کمک به بخش صنعت در راستای تحقق جهاد تبیین است همچنین می توان با بهره گیری از آیات قرآن و استفاده از مبادی و مبانی دینی از جهاد تبیین برای مقابله با نقشه شوم دشمن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: کار جهادی مدیران از سیاست های دولت انقلابی است که می تواند ملاک و معیار قضاوت مردم برای کارآمدی آنها در تحقق گفتمان حاکمیت از جمله جهاد تبیین باشد.

جعفری با بیان اینکه جهاد تبیین به صرف بیان تئوری و نظری نیست یادآور شد: گفتمان جهاد تبیین طرحی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است که باید قابلیت برتری در برابر این جنگ را داشته باشد و به طور علمی، عملی و نتیجه‌بخش ظاهر شود.

 سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان همچنین گفت: نباید اقتصاد ایران مانند گذشته تنها متکی به فروش نفت باشد، کما اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ معدنی در لرستان فعال نبود اما اکنون حتی در شهرستان کوچکی مانند پلدختر چند معدن فعال فعالیت می‌کنند که این از پیشرفت های صنعت در استان است.

جعفری اظهار امیدواری کرد: بتوان با همدلی و هم‌افزایی، گام های بلندی در راستای توسعه صنعت لرستان و آموزش  مهارت های علمی برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha