استاندار سمنان: خدمات دولت سیزدهم در قالب جهاد تبیین برای مردم روشنگری شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: لازم است تا گوشه‌ای از اقدامات‌ ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر یکشنبه در نخستین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دولت ١٤٠١ در استان سمنان با حضور فرمانداران و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری تاکید کرد: برنامه‌ها و مناسبت های ویژه گرامیداشت هفته‌ دولت در استان سمنان به بهترین‌ نحو ممکن و با محوریت و استفاده از پتانسیل مردم برگزار شود.

وی یادآور شد: همه ادامه دهنده راه شهدا باشند و باید راه و روش و منش رفتاری شهید رجایی را سرمشق و سرلوحه کار و امورخود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

استاندار سمنان ابراز داشت: هفته دولت، فرصتی طلایی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است تا به خوبی و جامع و فراگیر برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: ستاد بزرگداشت هفته‌ دولت در استان سمنان با دستور وزیر کشور تشکیل و با برگزاری اولین جلسه ، کمیته ها نیز مشخص و دستورالعمل لازم برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه تر این‌هفته برای دستگاه های اجرایی ارسال شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه فرمانداران در سطح شهرستان ها ستاد بزرگداشت هفته‌ دولت‌ را با محوریت‌ مردم و استفاده از تمامی‌ پتانسیل ها و ظرفیت های موجود، تشکیل دهند، گفت: با برگزاری دیدارهای چهره به چهره، دستاورد های ارزنده نظام‌ و دولت برای مردم انعکاس داده شود.

وی بیان کرد: سفر به شهرستان ها، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا، سفر به روستاها و بخش ها، برگزاری یادواره شهدا، دیدار مردمی و شرکت‌ در نماز جمعه، برگزاری نشست خبری، حضور مدیران‌کل در جای جای استان، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی و سایر موارد از جمله برنامه‌هایی است که در هفته‌ دولت‌ سال جاری برگزار خواهد شد.

به گفته هاشمی، تمامی برنامه‌ها و مراسم ویژه گرامیداشت هفته دولت در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار شود.

استاندار سمنان افزود: برنامه های ویژه گرامیداشت هفته دولت در استان سمنان‌ به صورت‌ متوزان در سطح روستاها، دهستان ها، بخش ها، شهرها و شهرستان ها و طی دیدار مردمی و چهره به چهره برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha