۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84840441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویه گمرکی ترانزیت خارجی در بندرگناوه ایجاد شد

گناوه- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته از سوی این اداره کل و ستاد حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر، بستر لازم برای رویه (روش) گمرکی ترانزیت خارجی در بندرگناوه فراهم شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از محمد شکیبی نسب افزود: برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه فرصتی ارزشمند برای رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‎های متعدد اشتغال زایی در این منطقه است.

وی بیان کرد: افزایش مبادلات تجاری بندرگناوه با کشورهای حوزه خلیج فارس، امکان جذب بیشتر صاحبان کالا و  افزایش حجم تخلیه و بارگیری از دیگر مزیت‌های برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه محسوب می‌شود.

شکیبی نسب گفت: باتوجه به ظرفیت بالای بندر گناوه، در کنار سایر بنادر استان بوشهر این بندر نیز مورد توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهارداشت: برقراری رویه ترانزیت خارجی همگام با آغاز اجرای طرح‌های جامع و توسعه‌ای در بندرگناوه، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این منطقه است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت برقراری رویه ترانزیت خارجی دربندرگناوه، از همراهی و تلاش‌های موثر ستاد حوزه نظارت گمرکات استان، اداره بندر و دریانوردی  و اداره کل گمرک گناوه برای اجرایی شدن انجام آن قدردانی کرد.

بندرگناوه از بنادرتجاری فعال در استان بوشهر است و شغل ۸۰ درصد مردم آن به دریانوردی ارتباط دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha