باخت بسکتبالیست‌های نوجوان مهاباد در مسابقات قهرمانی کشور

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم بسکتبال نوجوانان این شهرستان به عنوان نماینده آذربایجان غربی در دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی کشور، مغلوب تیم کردستان شد.

قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور، عصر دیروز نماینده مهاباد در مصاف با تیم کردستان با نتیجه ۴۷ به ۵۳ مغلوب این تیم شد.

وی افزود: تیم بسکتبال مهاباد که به نمایندگی از آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها حضور دارد امروز استراحت و روز سه شنبه به مصاف نماینده آذربایجان‌شرقی می‌رود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: پیش از این و در نخستین دیدار، تیم بسکتبال نوجوانان مهاباد توانسته بود با نتیجه ۸۶ بر ۳۴ از سد تیم کرمانشاه بگذرد.

مصطفی پور یادآور شد: مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور به میزبانی سراب هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، در گروه c مسابقات قهرمانی بسکتبال کشور با حضور ۶ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه به میزبانی هیات بسکتبال سراب برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۱۲۰ ورزشکار حضور دارند که به مدت پنج روز در سالن سه هزار نفری علامه امینی سراب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha