برگزاری نشست نمایندگان دفاتر منطقه ای تحریم اقتصادی "اسرائیل" در قاهره

تهران - ایرنا- نود و پنجمین نشست افسران ارتباط دفاتر منطقه ای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی توسط کشورهای عربی در مقر اتحادیه عرب در شهر قاهره پایتخت مصر برگزار شد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، برگزاری این نشست در سایه درخواست ها برای تداوم اقدام دفاتر عربیِ تحریم رژیم اسرائیل در اجرای مصوبات و توصیه های صادر شده درخصوص اهمیت تحریم اقتصادی این رژیم برگزار شد.

«سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب طی سخنانی در این نشست گفت: این نشست تاکیدی بر نقش مهم تحریم عربیِ اسرائیل در راستای پایبندی به موضع جهان عرب است که اراده ملت های عرب در دفاع از حقوق فلسطین و بازپس گیری آن مطابق قوانین بین المللی را منعکس می کند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی (وفا)، ابوعلی در این نشست که دیروز (یکشنبه) آغاز به کار کرد، افزود: شمار زیادی از مسائل نظیر انجام اقدامات و تصمیم لازم درخصوص تحریم اسرائیل از جانب کشورهای عربی، اعمال محدودیت، درج شرکت ها در لیست تحریم و هشدار به برخی شرکت ها و خارج کردن نام برخی شرکت ها که به تحریم پاسخ مثبت داده اند و نیز تمرکز بر تداوم فعالیت دفاتر منطقه ای تحریم اسرائیل و تقویت هماهنگی ها و همکاری های بین آنها در دستور کار کنفرانس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha