۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84841390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عیادت نماینده ولی فقیه در استان ایلام از وزیر آموزش و پرورش

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در بیمارستان شهرستان دهلران جویای وضعیت وزیر آموزش و پرورش شدند.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در حین سخنرانی در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد عادل آذر به علت ازدحام زیاد جمعیت و شدت گرمای هوا بیهوش و توسط نیروهای امدادی مستقر در مراسم به بیمارستان اعزام شد.

در پی بستری شدن وزیر آموزش و پرورش در بیمارستان، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از وی عیادت کردند. 

پزشکان حال عمومی وزیر آموزش و پرورش را مساعد گزارش کردند و حال عمومی نوری رو به بهبودی است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رییس جمهور برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر عادل آذر، ظهر امروز وارد ایلام شد و سپس به دهلران سفر کرد.

 امروز در دهلران به مناسبت درگذشت و تدفین پیکر زنده یاد عادل آذر و برگزاری مراسم ختم وی عزای عمومی اعلام شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد عادل آذر با حضور خیل عظیم مردم و مسوولان در آرامستان امامزاده سیداکبر(ع) شهرستان دهلران انجام گرفت.

روز گذشته هم در دانشگاه تربیت مدرس تهران به همت مسئولان، اساتید و دانشگاهیان مراسم تشییع این استاد و دانشمند برجسته برگزار و دهم مردادماه جاری نیز در فرودگاه ایلام پیکرش مورد استقبال  استاندار ایلام ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم استان قرار گرفت و سپس برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش دهلران منتقل شد.

مرحوم آذر دارای سوابق علمی و اجرایی فراوانی است و آثار فاخر علمی زیادی نیز تالیف کرد بطوریکه در طول ۵۶ سال زندگی بابرکت خود مولف ۵۵ کتاب در حوزه های مختلف است و بعنوان دانشمند جهان اسلام شناخته شده است و در این زمینه جز نفرات برتر بود.

نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مجلس هفتم، مشاور رییس جمهور، رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور در کارنامه عادل آذر به چشم می خورد.

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود که هفتم مردادماه ۱۴۰۱ در پی انجام یک عمل جراحی درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha