سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز: هدف ما قرار گرفتن در جمع بهترین ها است

کرج-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با اشاره به اینکه تیم بسته شده است گفت: هدف ما این است که در فصل پیش روی رقابت های لیگ دسته ۲ کشور در جمع بهترین ها قرار بگیریم.

«محسن کریمی» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به همین منظور طی روزهای اخیر تست هایی برای جذب جوانان با اولویت ورزشکارانی از استان برگزار و بنا داریم تا پس از عاشورای حسینی تمرینات خود را به صورت جدی شروع کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید جذب تیم شدند اظهار داشت: حدود هفت بازیکن شهدای رزکان که در فصل قبل حضور داشتند به لیگ های دسته یک رفتند و به همین منظور به دنبال جذب بازیکنان خوب جایگزین بودیم که تا کنون در این بخش موفق عمل کردیم.

کریمی با بیان اینکه تیم در فصل قبل جایگاه سوم را در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور به دست آورد، گفت: البته این را نیز باید گفت که پیش فصل خوبی نداشته ایم و حدود ۹ بازیکن ما نیز مصدوم شده بودند اما در نیم فصل دوم با برنامه ریزی و بدنسازی هایی که داشته ایم توانستیم خودمان را از جایگاه نهم به سوم جدول ارتقا بدهیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم در فصل پیش روی رقابت ها حضور قدرتمندی داشته باشیم تصریح کرد: از همان ابتدا به صورت جدی پای کار خواهیم آمد و می خواهیم که یکی از بهترین های تیم لیگ ۲ فوتبال کشور باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha