۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۷
کد خبر: 84842663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات آواربرداری واحدهای مسکونی سیلزدگان رفسنجان آغاز شد

کرمان- ایرنا- سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: عملیات آواربرداری واحدهای مسکونی خسارت دیده سیلزدگان رفسنجان جهت جذب اعتبار دولتی و مقاوم سازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین رضایی عصر سه شنبه در بازدید از روستای سیل زده کوثر ریز که بر اثر سیلاب تخریب شده افزود: با استقرار نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان در شهر و روستاهای رفسنجان کار آواربرداری واحدهای مسکونی سیلزدگان رفسنجان آغاز شد.

وی افزود: بیشترین خسارت در روستاهای کوثرریز و همت آباد آگاه در رفسنجان از ناحیه سیل وارد شده و منازل این دو روستا به طور کامل و صد درصد تخریب شدند.

رضایی بیان کرد: بارندگی ها و بروز سیل در روز چهارشنبه هفته گذشته در رفسنجان آغاز شد و به بسیاری از بخش های مختلف از جمله منازل مسکونی، کشاورزی، زیرساخت های جاده ای، آب، برق، گاز  تلفن خسارت شدید وارد کرد.

وی تصریح کرد: از امروز که مناطق سیل زده از شرایط اضطرار بیرون آمده و حالت پایدار گرفته است کار آواربرداری منازل تخریبی در شهر و روستاهای رفسنجان آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: افراد که منازل مسکونی آن ها بر اثر سیلاب از بین رفته است بازسازی و منازلی هم که دچار آبگرفتگی شده و خسارت دیده اند نیز تعمیر خواهد شد.

حمید حدادزاده مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رفسنجان هم گفت: هر کجا سیل سرازیر و منازل مسکونی تخریب می شوند متولی ساخت و تعمیر خانه ها بر عهده بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در رفسنجان سیل اخیر به بیشتر روستاها آسیب زده و بیشترین خسارت ها به روستای کوثر ریز و همت آباد آگاه وارد شده که در کوثرریز ۴۰ منزل به طور کامل تخریب شده است.

حدادزاده بیان کرد:  از امروز کار آواربرداری و ثبت آمار منازل تخریبی و آسیب دیده در شهر و روستاهای رفسنجان که بیشترین خسارت در سطح استان از ناحیه سیل دیده اند آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha