نماینده ولی فقیه در کردستان: شهادت علی اصغر سند مظلومیت امام حسین (ع) است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه کردستان گفت: شهادت حضرت علی اصغر (ع) سند مظلومیت حضرت ابی عبدالله (ع) است برای اینکه تنها کسی از سپاه امام حسین(ع) در کربلا بود به طرف دشمن تیری نیانداخت و شمشیری نزد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی در سنندج اظهار داشت: حضرت علی اصغر طفلی بود که دشمنان اسلام به او هم رحم نکردند.

وی با اشاره به درسی که همسر سید الشهدا در کربلا به مردم و به زنان عالم دادند، ویژگیهای زن مسلمان را برشمرد و افزود: ایمان به خدا و عمل صالح، اطاعت از خدا و همیشه یاد خدا بودن و خدا را فراموش نکردن برخی از این ویژگی‌ها است.

حجت‌الاسلام پورذهبی پاکی و پاکدامنی ، دل را صاف کردن و توجه به نامحرم نکردن را از دیگر ویژگی‌های زن مسلمان دانست و اضافه کرد: زن مسلمان باید تقوا داشته، از خدا بترسد و از او حساب ببرد.

وی با بیان اینکه راستگویی و صداقت یکی دیگر از ویژگی‌ها است، ادامه داد: زن مسلمان باید پوشش و حجاب مناسب داشته و چشم پاک باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر پرهیز بانوان از خودنمایی، گفت: ممکن است پوشش یک بانو مناسب باشد اما در راه رفتن، نگاه کردن و حرف زدن خودنما باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha