۱۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبر: 84846007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار مرکز غیرمجاز زیبایی و مداخله‌گر پزشکی در مشهد مهر و موم شدند

مشهد- ایرنا- مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار مرکز غیر مجاز زیبایی در زمینه پوست و مو که مداخله‌گر پزشکی شناخته شده‌اند، طی یک هفته گذشته در مشهد مهر و موم شدند.

دکتر کاظم غفاریان رو شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز در زمینه تزریق ژل و بوتاکس، کاشت ابرو و لیزر به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کرده‌اند.

وی بیان کرد: در یکی از این مراکز فرد مداخله گر  که در زمینه تزریق ژل و بوتاکس فعالیت می کرد، خود را به دروغ مدرس بین‌المللی پوست و مو، کارشناس ارشد مامایی و مدرس سازمان فنی وحرفه ای معرفی کرده بود، در حالیکه طبق تحقیقات به عمل آمده، مدرک تحصیلی نامبرده دیپلم بوده است و این مداخله گر پزشکی پس از هماهنگی های قضایی لازم تحویل نیروهای انتظامی شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در مورد دیگر تیم کاشت ابرو به صورت پروازی و از شهرهای دیگر جهت کاشت ابرو به مشهد مراجعه کرده و بصورت غیر مجاز در مرکزی واقع در بلوار پیروزی مشهد فعالیت می‌کردند.

دکتر غفاریان گفت: همچنین مرکز دیگر پوست و زیبایی در دو طبقه مجهز واقع در بلوار سجاد اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی و فروش محصولات پوست و مو کرده بود که در بررسی از کارتخوان این مرکز طی یک ماه مبلغ حدود ۴۷۰ میلیون تومان تراکنش داشته است.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ مرکز غیر مجاز زیبایی در مشهد مهر و موم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha