گسترش عدالت آموزشی جز با مشارکت رسانه ها در کهگیلویه و بویراحمد امکان پذیر نیست

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش عدالت در نظام  تعلیم و تربیت  و اجتماعی شدن این نهاد انسان ساز جز با مشارکت خبرنگاران و رسانه‌ها  که نقش بی‌بدیلی در گفتمان‌سازی، جلب مشارکت و رویکرد اجتماعی شدن دارند، امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایرنا ، حسنعلی عزت‌خواه روز دوشنبه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان، اظهار داشت: اختصاص یک روز به عنوان روز خبرنگار، تقدیر از زحمات وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و با مسئولیت ناشی از تعهد و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به اشاعه حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر ‌بخشیده و پرچم مطالبه‌گری از مسوولان و پاسخگویی به مردم و افکار عمومی را همواره در اهتزاز نگه می ­دارند.

وی افزود: روز خبرنگار یادآور زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه اصحاب رسانه در پاسداشت از حریم اطلاع رسانی است.

عزت خواه تاکید کرد: در زیست بوم کرونا خبرنگاران در کنار مدافعان سلامت و در خط مقدم مبارزه با این بیماری برای آگاهی بخشی به جامعه قدم برداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تقارن روز خبرنگار، امسال و قیام عاشورای حسینی که مهمترین بخش عاشورا نقش روایتی حضرت زینب (س) است که خبرنگاران باید از صراحت کلام و جسارت ایشان الگو گرفته و زینب‌گونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد:  تقارن بزرگ یاد شده این مهم را یادآوری می‌کند که مقابله خبرنگاران با سیطره مسموم رسانه‌ای دشمن که حق را نشانه گرفته ، یکی از بزرگ‌ترین رسالت های این قشر است.

عزت خواه بیان کرد: بی شک فعالان عرصه رسانه‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد در رسانه ملی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت‌های خبری، در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی سیاست ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های عرصه تعلیم و تربیت استان، همکاری صمیمانه و شایسته‌ای با آموزش و پرورش  دارند که لازم می‌دانم فرصت را مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت  شهید محمود  صارمی و تبریک این روز فاخر، از تلاشها و زحمات ارزشمند فعالان متعهد عرصه خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکارعمومی، تقدیر و تشکر نموده و از پیشگاه خداوند سبحان برای آنها سلامت، سعادت و کامیابی مسألت نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha