خبرنگاران مازندران با نقدهای منصفانه، مدیران را در پیمودن مسیر خدمتگزاری یاری می‌کنند

ساری-ایرنا- استاندار مازندران در پیامی با گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، گفت: خبرنگاران مازندران همواره با نقدهای منصفانه و ارایه مشورت های مشفقانه، مدیران را در پیمودن مسیر خدمتگزاری و آبادانی مازندران یاری می رسانند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در پیام سید محمود حسینی پور آمده است: امروز، خبرنگاری و اطلاع رسانی به جایگاهی بی بدیل در تنویر افکار عمومی در جهان معاصر دست یافته است و نقش آن تا بدانجا گسترش یافته که در صورت بندی ها و هژمونی های منطقه ای و بین المللی می توان دخالت اثربخش و تعیین کننده آن را مشاهده کرد.

در این پیام بیان شده است: این جایگاه در حوزه های توسعه ای نیز چنان عمق پیدا کرده که نمی توان بر نقش رسانه در تحولات و ترغیب افکار عمومی به مشارکت در حوزه های مختلف و همراهی مدیران در پیگیری امور مرتبط با اعتلا و آبادانی جامعه چشم پوشید.

در ادامه پیام استاندار مازندران آورده شده است: مازندران، یک جامعه رسانه ای گسترده و خبرنگاران استان، خبرنگارانی بصیر، آگاه و پرتلاش در صحنه های مختلف خاصه در بحران های طبیعی و مقابله با بیماری کرونا در قریب ۲.۵ سال گذشته بوده اند و همواره با نقدهای منصفانه و ارایه مشورت های مشفقانه، مدیران را در پیمودن مسیر خدمت گزاری و آبادانی مازندران یاری می رسانند.

حسینی ‌پور در بخش دیگری از این پیام بیان کرده است: ۱۷ مرداد که به مناسبت شهادت محمودصارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزارشریف به روز خبرنگار نامگذاری شده است، مجال مغتنم و مناسبی برای قدردانی از تلاش های این عزیزان است.

به گفته استاندار مازندران، ۱۷ مرداد امسال که با عاشورای حسینی (ع) مقارن شده است، یادآور حرکت تاریخی، آگاهی بخش و ماندگار بزرگ پیام آور قیام کربلا، حضرت زینب (س) است که در سایه بصیرت و درک رسالت خویش، پیام عاشورا را برای تمامی نسل ها اطلاع رسانی نمود که والاترین سرمشق و الگو در این راستاست.

حسینی‌پور در این پیام با اشاره به تقارن فرارسیدن ۱۷مردادماه با عاشورای حسینی (ع)، از تلاش های همه خبرنگاران متعهد و ساعی مازندران، صمیمانه قدردانی و از خداوند بزرگ، برای همه خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه استان، توفیق و سربلندی مسالت کرد.

به گزارش ایرنا، هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷ طالبان با هجوم وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان، محمود صارمی خبرنگار ایرنا  را به همراه ۱۱ دیپلمات کشورمان به شهادت رساند و از آن پس شورای فرهنگ عمومی، این روز را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha