رسانه‌ها حافظ کرامت شهدا در فضای مجازی و حقیقی باشند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با قدردانی از احساس مسوولیت رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: رسانه‌ها با تولید محتوا حافظ کرامت شهدا و ایثارگران در فضای مجازی و حقیقی باشند.

به گزارش ایرنا، مهدی فعال روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده انقلاب اسلامی در برابر تهدیدهای خارجی و داخلی است، اظهار کرد: نسل جوان باید بداند که برای در امان ماندن از تجاوزهای بیگانگان، در این کشور چه رشادت‌هایی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است و باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود، افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

به گفته وی، متاسفانه امروز برخی از بدخواهان ملت ایران با بهره مندی از فضای مجازی در تلاش برای سم پاشی و کمرنگ کردن مجاهدت‌های انجام شده توسط رزمندگان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشورمان مدیون ایثار و فداکاری شهدا و همچنین صبر و استقامت خانواده‌های آنان است، گفت: مردم ایران همواره نشان دادند که پاسداشت خون شهدا هستند و در این مسیر با احدی تعارف ندارند.

وی زنده نگهداشتن یاد، نام و خاطره شهیدان و تبیین حق این قشر، احیاء، حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی را ضروری دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری نیز بارها به تولید محتوا در این رابطه تاکید داشته‌اند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha