رییس پلیس: ۷۶ درصد سرقت‌ها در مهاباد کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: امسال ۷۶ درصد سرقت‌های انجام شده در این شهرستان با تلاش ماموران انتطامی و همکاری مردم کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد توحیدی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۰ سرقت در سطح شهرستان گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه عمده سرقت‌های مهاباد خرده و در مقیاس کوچک بوده است، ادامه داد: در همین ارتباط امسال ۱۵۰ سارق به همراه ۲۵ مالخر دستگیر شده و در مجموع به ۲ هزار و ۲۸۰ فقره سرقت هم اعتراف شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به افزایش ۴۹ درصدی کشفیات مواد مخدر اظهار کرد: ۱۲۲ نفر هم در ارتباط ما تولید، توزیع و حمل مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

سرهنگ توحیدی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در این مدت همکاری بسیار خوبی و نزدیکی با عوامل انتظامی داشته‌اند و انتظار داریم این تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

وی خبرنگاران را منکعس کننده مطالبات مردم دانست و اضافه کرد: از فعالان این عرصه درخواست داریم در اطلاع رسانی پیام‌های هشداری و همچنین آموزش‌های لازم برای ارتقای امنیت جان و مال شهروندان مشارکت بیشتری داشته باشند.

در ادامه این جلسه به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تعدادی از فعالان پایگاه‌های خبری محلی با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha