امام جمعه مهاباد: مقاومت مردم فلسطین ستودنی است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر نیروهای جنایتکار رژیم صهیونیستی برای آزادسازی قدس شریف جای تحسین داشته و بسیار ستودنی است.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در آئین نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: مقاومت‌های مداوم مردم فلسطین موجب  عقب‌نشینی‌های مکرر رژیم صهیونیستی در حمله‌‎های اخیر شده است. 

وی با بیان اینکه مقاومت، استقامت و مبارزه تنها راه نجات مردم فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها است، افزود: مبارزه مردم فلسطین با حمایت جهان اسلام و مقاومت باید همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه مهاباد همچنین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به رخدادهای جاده ای روزهای گذشته، ضرورت اصلاح و بازسازی محورهای مواصلاتی منطقه را خواستار شد. 

ماموستا امامی همچنین با گرامیداشت روز جوان برخی از مشکلات جوانان در جامعه کنونی را برشمرده و گفت: اشتغال و مسکن مهمترین مشکلات جوانان است که مسوولان باید در فراهم ساختن آن برای این قشر تلاش کنند. 

وی همچنین با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی های جوانان صدر اسلام افزود: جوانان ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب نبی اکرم (ص) هستند همواره در صحنه های مختلف برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha