یادواره ۱۴۰ شهید نیروی انتظامی شرق استان تهران  برگزار شد

پیشوا- ایرنا- همزمان با ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، یادواره ۱۴۰ شهید سرافراز نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه در تالار قرآن صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا برگزار گردیده، قرار است که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی از خانواده ۱۴۰ شهید سرافراز نیروی انتظامی شرق استان تهران که در راه دفاع از امنیت کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند تقدیر شود.

قرار است تا در این مراسم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سخنرانی کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در این مراسم گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا  کمتر از شهادت نیست از این رو فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با تمام توان تلاش کرد تا یادواره در خور شأن این شهدا برگزار کند.
سردارکیومرث عزیزی افزود: شهدا عامل اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند و باید با تمام توان یاد و خاطره آنان را زنده نگاه داشت.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیرکزوه را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha