۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 84853205
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دو کتاب در حوزه‌های دفاع مقدس و شبکه‌های اجتماعی در جهرم منتشر شد

شیراز-ایرنا- کتاب‌های «شهید جلال‌الدین خوشاب» در حوزه خاطرات دفاع مقدس و «بازاریابی در اینستاگرام» نوشته نویسندگان جهرمی روانه بازار نشر شد.

کتاب «شهید جلال الدین خوشاب» که مجموعه ۲۰ خاطره این شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس را در برگرفته است، به همت فاطمه خوشاب در ۴۰ صفحه در هزار نسخه به همت نشر مصلی منتشر شده است.
شهید «جلال الدین خوشاب جهرمی» در یکم فروردین ۱۳۴۶ در شهرستان جهرم متولد شد و از همان اوایل کودکی به مسجد و نماز و مسائل مذهبی علاقه زیادی داشت؛ وی چهاردهم آبان ماه ۱۳۶۰ راهی جبهه های حق علیه باطل شد. وی در مدت یک سال حضور در جبهه۲ بار مجروح شد و پس از آن نیز ۲ بار به جبهه اعزام و خبر مفقود شدنش به خانواده‌اش رسید. پس از ۱۱ سال بی‌خبری از جلال‌الدین در سال ۱۳۷۳ پیکر مطهرش تفحص و در جوار یارانش در گلزار شهدای رضوان جهرم به خاک سپرده شد.

همچنین کتاب بازاریابی در اینستاگرام، کاری از علی مصلی‌نژاد و مهدی رحمانیان با موضوع بررسی ابعاد مختلف تبلیغات و بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در انتشارات موجک  در ۱۶۵ صفحه منتشر شد.
علی مصلی‌نژاد درخصوص این اثر به خبرنگار ایرنا گفت: بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز می‌شود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوب در  شبکه‌های اجتماعی کلیدی‌ترین عنصر موفقیت در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود و  اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی است که جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است و پتانسیل و زیرساخت‌های خوبی در جهت رسیدن به اهداف تجاری و بازاریابی را ایجاد نموده است که لازمه دستیابی به آن آشنایی کامل با روندها، ابزار و تکنیک‌هاست. ابزار روان‌شناسی و طریقه صحیح برخود و جذب مخاطب نکات مهمی جهت هدایت کاربران این شبکه اجتماعی به سمت خرید کالا، استفاده از خدمات و تجاری‌سازی است که مشاوره گرفتن، مطالعه و طی کردن دوره های آموزشی در این زمینه بسیار سودمند می باشد. شرکت‌ها با استفاده صحیح از این پلتفرم، جایگاه مردمی خود را ارتقا داده و بعد از افزایش محبوبیت برند خود، درآمد بالایی را برای خود بدست خواهند آورند.
وی افزود: این اثر حاصل تجربیات بیش از یک دهه مشاوره و مدیریت صفحات رسمی هنرمندان، شخصیت‌ها، برندها و کسب و کارهای مختلف است  و به شرکت ها کمک می‌کند تا با استفاده از پتانسیل‌ شبکه‌های اجتماعی و ایجاد رابطه بلند مدت و دو طرفه با مشتریان، مزیت رقابتی ایجاد کرده و در نهایت به سود بالاتری دست یابند.
این کتاب در پانصد نسخه راهی بازار نشر شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha