یوسف بهمنی روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان، اظهار داشت: این طرح برایرصیانت از محیط زیست، کاهش قابل توجه خطاهای احتمالی کاربران در صدور قبوض، استفاده بهتر از زمان و کاهش مراجعات مأموران به درب منازل مردم با تدارک زیرساخت های لازم عملیاتی شده است.
وی افزود: البته این به معنای قطع پاسخگویی آبفا به مشترکین نیست و همکاران ما و همچنین دفاتر پیشخوان آماده ارائه خدمات در این باره به ویژه برای آنهایی هستند که امکان استفاده از راه های پیش بینی شده دسترسی به قبوض و پرداخت آن را ندارند، هستند.
بهمنی ادامه داد: راه های دسترسی مشترکین به قبوض آب و دیگر خدمات به مشترکین به این ترتیب مراجعه به سایت آب و فاضلاب ( abfa-kb.ir ) و دریافت خدمات مشترکین از طریق تَب خدمات مشترکین مشترکین(و سپس میز خدمت الکترونیک) است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ارسال شماره اشتراک ۸ رقمی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۰۳ و از طریق همکاری و ثبت تلفن همراه در زمان مراجعه مأمور قرائت آب و شماره گیری کد دستوری( ussd ): #۱۲۲*۷۲۲* است.
وی تصریح کرد: از تمامی مشترکین نیز انتظار داریم از دسترسی های الکترونیکی اعلام گردیده استفاده نموده تا نیازمند حضور در ادارات آب و فاضلاب نباشند.
نظر شما