۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبر: 84855360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات فوتسال بانوان شهرستان قرچک آغاز شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸
کد خبر: 84855360
مسابقات فوتسال بانوان شهرستان قرچک آغاز شد

قرچک- ایرنا- مسابقات فوتسال بانوان در قالب سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک از روز دوشنبه در سالن‌های ورزشی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا از خبر روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری قرچک، در قالب سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک، ۲۴ تیم فوتسال بانوان از محلات مختلف این شهرستان حضور داشته و در فضایی صمیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دور مقدماتی این دوره از مسابقات فوتسال به صورت دوره‌ای برگزار شده و پس از پایان این مرحله، تیمهای صعود کننده به مرحله نهایی مشخص می‌شوند.

شهردار قرچک روز ۲۰ تیر در آئین افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با عنوان جام خلیج همیشه ‌فارس به صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی  در ۸ رشته ورزشی برگزار شده و خانواده‌ها در محیطی سالم با یکدیگر رقابت دوستانه خواهند داشت.

محسن خرمی شریف افزود:تقویت ورزش محلی و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده ها از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است و باعث می‌شود تا علاوه بر شناسایی استعدادهای ورزشی، زمینه برای معرفی قهرمانان در میادین مختلف ورزش‌های انفرادی و گروهی فراهم شود.

وی گفت: در دو دوره گذشته المپیاد ورزشی شهر قرچک بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ ورزشکار از سراسر شهرستان حضور داشتند که این امر تجربه مناسبی را برای برگزاری سومین مرحله پس از دوران شیوع ویروس کرونا در اختیار مسئولان قرار داده تا مخاطبین بیشتری را در ایام تعطیلات تابستان جذب میادین ورزشی کند.
شهردار قرچک افزود: برای حضور در این دوره از مسابقات که در ۸ رشته فوتسال نوجوانان، داژبال (وسطی)، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی برگزار می‌شود، بیش از ۳ هزار شرکت کننده اعلام آمادگی کرده‌اند و در طول ایام تابستان این مسابقات در محلات مختلف شهر قرچک برگزار می‌گردد.
وی گفت: این مسابقات به صورت محله‌محوری و با حضور خانواده ها برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، به تیم‌ها و افراد برتر هر رشته ورزشی تندیس و هدایای نفیس اهدا می‌شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha