۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84855478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه پلیسی از خراسان شمالی

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۲
کد خبر: 84855478
چند خبر کوتاه پلیسی از خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- کلاهبرداران میلیاردی در چنگال پلیس، دستگیری سارقان حرفه‌ای در بجنورد، دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و شناسایی عامل تهدید شهروند بجنوردی از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از جمله فروش زمین، آپارتمان و خودرو از آنان کلاهبرداری کرده اند.
 سرهنگ محمد غلامی با اشاره به اینکه موفق شدند متهمان را شناسایی کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه پنج نفر کلاهبردار حرفه ای در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به یک میلیارو و ۳۱۴ میلیون ریال کلاهبرداری از ۱۰ شهروند بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، ماموران موفق شدند متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر را دستگیر کردند.

 سردار سعید مطهری زاده افزود: در روند رسیدگی به این پروند ۹ نفر مالخر نیز شناسایی و با هماهنگی های انجام شده این افراد نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۷۲ فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کردند، یاد آور شد: سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، خوردو و موتورسیکلت و جیب بری از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

وی تصریح کرد: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در پی انتشار خبری با محتوای مجرمانه در فضای مجازی در سطح این شهرستان توسط فردی در خصوص پمب بنزین ها که موجب تشویش اذهان عمومی شده بود ماموران متهم مورد نظر را در شهرستان جاجرم شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ محمد روهنا با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم چهار دستگاه ادله دیجیتالی مخابراتی و یک عدد فلش کشف  و ضبط شد گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی صورت گرفته پلیس رفتار مجرمانه خود راپذیرفته و اظهار ندامت نمود.

شناسایی عامل تهدید شهروند بجنوردی در فضای مجازی 

رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس وی را تهدید کرده و از او اخاذی نیز می کند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 سرهنگ یوسف شاکری با اشاره به اینکه با تلاش کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، خاطر نشان کرد: متهم بعد از انتقال به مقر انتظامی و انجام بازجویی های انجام شده به بزه ارتکابی خود علیه این شهروند اعتراف و در نهایت برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha