۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ۳:۴۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84855595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

المشاط: به محاصره یمن اصرار کنید؛ موشک‌ها بر سرتان فرود خواهد آمد

تهران-ایرنا- مهدی المشاط دوشنبه‌ شب گفت که سلاح هایی که آمریکا برای مقابله با حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عربستان و امارات می‌فروشد، دردی از آنها دوا نخواهد کرد و اگر به محاصره ملت یمن اصرار ورزند؛ موشک‌ها بر سرشان فرود خواهد آمد.

به گزارش ایرنا از شبکه المسیره، رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به کشورهای متجاوز گفت که اگر بر تداوم تجاوز و محاصره ملت یمن پافشاری کنند موشک‌ها و پهپادهای یمنی ها بر سر آنان فرود خواهند آمد.

وی تاکید کرد: رزمایش و هیاهوی ناوگان شما در دریای سرخ و خلیج عدن هیچ تأثیری روی ما نخواهد داشت.

المشاط تصریح کرد: تمام اقدامات اشغالگران در مناطق تحت سیطره آنها در یمن را باطل و بی اساس می‌دانیم.

وی  در بخش دیگری از اظهاراتش درخصوص چپاول منابع یمن توسط ایالات‌متحده نیز گفت: حضور آمریکا در حضرموت که روز گذشته اعلام شد مصداق چیزی است که ما درباره طمع ورزی آمریکا در قبال مردم یمن به آن اشاره می‌کردیم.

 المشاط تاکید کرد: در انجام شدیدترین ضربات و اتخاذ تمام اقدامات برای کسب حقوق ملت خود در زندگی شرافتمندانه و آزاد و مستقل تردید نخواهیم کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به عربستان و امارات گفت: سلاح‌هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات ما در اختیارتان قرار می‌دهد دردی از شما دوا نخواهد کرد.  

وی در بخش دیگری از سخنانش به فلسطین پرداخت و گفت که دولت صنعا حامی مردم فلسطین است و موضع اصولی آن در این باره واضح و ثابت است.

المشاط در پایان بار دیگر تصریح کرد: ما با فلسطین هستیم و از آن حمایت می‌کنیم. ما بخاطر موضع صریح و آشکار خود در قبال رژیم غاصب اسرائیل تحت تجاوز و محاصره قرار گرفته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha