خانه والیبال گنبدکاووس با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار سفر استانی دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: پروژه خانه والیبال گنبدکاووس که عملیات ساخت آن سال ۹۱ آغاز شده بود با تصویب ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر استانی دولت سیزدهم تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسمعلی برزمینی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم استقبال از سرمربی و ۲ بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال ب جمهوری اسلامی به خبرنگاران اظهارداشت: از مجموع ۶۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل خانه والیبال گنبدکاووس تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و با پیگیری استاندار گلستان ۴۰ میلیارد باقی مانده هم تا حداکثر ۲ ماه آینده تخصیص خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، خانه والیبال گنبدکاووس هم اکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برزمینی با تبریک کسب مقام قهرمانی تیم والیبال ب جمهوری اسلامی با سرمربیگری عظیم جزیده مربی گنبدی و ۲ بازیکن این شهرستان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در ترکیه گفت: حضور سرمربی و ۲ بازیکن از این استان در تیم ملی اتفاقی کم سابقه و باعث افتخار و مباهات گلستانی‌ها است.

وی تصریح کرد: گلستان و گنبدکاووس استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال دارد که حضور ۲ تیم مردان و بانوان و یک تیم والیبال نشسته در لیگ برتر و نیز حضور بازیکنانی از این استان در تیم ملی والیبال ساحلی بخشی از توانمندی‌های ورزش گلستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچنین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا از آماده بهره‌برداری بودن چهار زمین چمن مصنوعی فوتبال این استان طی بزرگداشت هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) امسال خبر داد و گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها در مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: چمن مصنوعی زمین بزرگ فوتبال مینودشت و سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهر گالیکش و روستاهای تقی آباد و کریم آباد گرگان در هفته دولت امسال با حضور مسوولان استانی افتتاح و در اختیار علاقمندان به رشته فوتبال قرار خواهد گرفت.

برزمینی به اعتبارات سفر استانی دولت در حوزه ورزش گلستان نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی گلستان تصویب شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان تخصیص یافته و قرار است حداکثر تا ۲ ماه آینده ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هم تخصیص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات سفر تا پایان امسال ۲۰ پروژه ورزشی نیمه تمام استان تکمیل خواهد شد.

به گفته برزمینی، هم اکنون استان ۲میلیون نفری گلستان ۱۱۵ پروژه ورزشی نیمه تمام دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha