توقف تیم ملی فوتسال عراق مقابل باشگاه ایرانی در شیراز
بازی تیم بانک کارآفرین مقابل تیم ملی فوتسال عراق در شیراز

شیراز-ایرنا- تیم ملی فوتسال عراق که برای برگزاری اردوی آمادگی در شیراز به سر می برد در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم بانک کارآفرین متوقف شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، این بازی که شامگاه جمعه در سالن ورزشی شهر جدید صدرای شیراز برگزار شد هر دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

تیم بانک کارآفرین که از چند بازیکن لیگ برتری سود می برد با مربیگری میشل پطروس مربی دروازه بان های تیم ملی فوتسال ایران به مصاف تیم ملی عراق رفت و بازی خوبی را مقابل حریف خود انجام داد.

ابتدا تیم عراق توسط حیدرمجید دروازه تیم بانک کار آفرین را باز کرد و سپس مصطفی قاسمی بازی را به تساوی کشاندتا این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شود.

دوران بدنسازی را پشت سر می گذاریم 

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال عراق در حاشیه برگزاری این بازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: دوران بدنسازی را پشت سر می گذاریم برای همین نمی توان انتظار بیشتری از بازیکنانم داشت.

سید محمد ناظم الشریعه ادامه داد: تیم بانک کارافرین بازی خوبی انجام داد هر چند از چند بازیکن لیگ برتری سود می برد.

توقف تیم ملی فوتسال عراق مقابل حریف ایرانی در شیراز
تیم فوتسال بانک کارافرین 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: تیم ملی عراق از بازیکنان جدید سود می برد و به کلی شاکله این تیم را عوض کردیم و برنامه ما برای حضوری قدرتمند در مسابقات جام جهانی فوتسال است.

ناظم الشریعه افزود: تا اول شهریورماه اردوی خود را در شیراز دنبال خواهیم کرد قرار است  طی این مدت یک بازی دیگر با تیم شهرداری شیراز و یک بازی هم با تیم گراش در این شهر انجام دهیم وسپس به عراق بازخواهیم گشت.

 سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت: قرار است تا پیش از شروع جام ملت های آسیا در کویت که مهرماه آغاز می شود یک اردوی آمادگی را در کشور اسپانیا و یا لبنان برگزار کنیم.

 تیم ملی فوتسال عراق در جام ملت‌های آسیا که  مهرماه سال جاری در کویت برگزار خواهد شد با تیم های تایلند، عمان و کویت همگروه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha