۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۸
کد خبر: 84859764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته دولت ۹۳ طرح عمرانی در پاکدشت افتتاح می‌شود

پاکدشت- ایرنا- فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با ایام هفته دولت، ۹۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان در مناطق مختلف پاکدشت افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در محل بخشداری شریف‌آباد پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، مظهر مردم‌داری و کار جهادی بوده و الگوهایی تمام عیار برای مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و باید از فرصت هفته دولت برای تبیین ابعاد مختلف شخصیت این شهدا استفاده کرد.

وی اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم تلاش دارد تا ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر بوده و با پاسداری از حرمت خون شهدا و اهداف بلند انقلاب اسلامی، بهترین خدمات را با وجود تمامی سختی‌ها، موانع و کمبودها به مردم ارائه دهد.

اردستانی گفت: دولت سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که کشور متأثر از شیوع ویروس کرونا بود و کسری بودجه آزار دهنده، بدهی‌های باقی مانده از دولت قبل، تورم، بی‌انضباطی مالی، کاهش ارزش پول ملی و مسائلی مانند جنگ اوکراین، سیل و خشکسالی بود که فشار مضاعفی را به دولت وارد کرده بود.

همزمان با هفته دولت ۹۳ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار میلیارد ریالی در پاکدشت افتتاح می‌شود

وی تصریح کرد: دولت با تمامی مشکلات موفق شده تا کسری بودجه را بدون استفاده از پایه پول ملی و چاپ اسکناس رفع کند، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را عملیاتی کرده و اقداماتی نظیر رتبه بندی معلمان، جلوگیری از قطعی برق در کشور، پرداخت ماهانه ۱۲۰ میلیارد ریال بدهی اوراق قرضه دولت قبل، پرداخت بدهی ۸۲ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی و بیمه ۵ میلیون نفر افراد فاقد بیمه را انجام دهد.

فرماندار پاکدشت اظهار داشت: در شهرستان پاکدشت نیز با وجود تمامی مشکلات و کمبودها، اقدامات بسیاری از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده که بخشی از این خدمات در قالب ۹۳ طرح شاخص در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده دولت در پاکدشت با بیان این که برای اجرای این طرح‌ها یکهزار میلیارد تومان هزینه شده افزود: این طرح‌ها در حوزه مدیریت شهری سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاروزی، برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مخابرات، گاز، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و بخشداری‌های مرکزی و شریف‌آباد اجرا شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha