۱ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۲۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84862584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: هفته دولت فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از امکانات موجود نسبت به بیان و روشنگری دستاوردها و خدمات نظام به ویژه برای جوانان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد شامگاه دوشنبه در آیین گلنگ زنی مسجد قبا در بجنورد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: هفته دولت یادآور ایثار فرزندان انقلاب اسلامی، شهیدان باهنر و رجایی است که همواره خدمت به مردم و اسلام را رویکرد اصلی خود می دانستند.

وی افزود: این شهدای گرانقدر الگوی واقعی مدیران هستند که باید از زندگی و شیوه خدمت کردن و برخورد آن ها با مردم درس گرفت.

حسین نژاد با بیان اینکه هفته دولت فرصتی غنمیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۳ سال دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های گوناگون پزشکی، اقتصادی، دفاعی، عمران و آبادانی شهر و روستاها داشته است که باید برای مردم تبیین شود.

وی اضافه کرد: باید در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است، مسوولان باید با روشنگری اعتماد و امید را در جامعه زنده کنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه مساجد مرکزی مهم برای تقویت باورهای دینی مردم است، تصریح کرد: مسجد ظرفیتی بسیار مهم از ابتدای اسلام برای اجتماع مردم و انجام فعالیت های مختلف دینی بوده است و امروزه نیز باید محلی برای ترویج ارزش ها و مقابله با جنگ نرم باشد.

وی افزود: ساخت این مسجد در محله تازه ساخت بجنورد نیز چراغ راهی برای اهالی این منطقه و تقویت باورهای دینی است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی هزار و ۲۹۷ روستا و آبادی دارد و حدود ۴۴ درصد از جمعیت  این استان در روستاها ساکن هستند و شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha