۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84863064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان و مدال آوران قزوین در مسابقات کشورهای اسلامی تجلیل شدند

قزوین -ایرنا- قهرمانان و مدال آوران استان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۱ قونیه روز سه شنبه در مراسمی با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم که در استانداری برگزار شد، گفت: استان قزوین در این مسابقات، پنج ورزشکار، پنج سرمربی و مربی داشت که در رشته های تکواندو، کاراته، ژیمناستیک، بسکتبال، وزنه برداری، دوچرخه سواری، تیر و کمان و والیبال افتخارآفرینی کردند.

عباس علایی مقدم گفت: قزوین در اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی با استان های تیپ یک برابری می کرد.

وی افزود: اعزام پنج مربی به این رقابت ها به معنی کرسی های استان در فدراسیون ها است که می توانند از جایگاه قهرمانان قزوین حمایت کنند و تجارب خود را در استان به کار بگیرند.

این مسوول با اشاره به ارتقای سطح ورزشکاران ملی پوش قزوینی طی سالیان گذشته، گفت: چشم انداز تعریف شده استان در بازی های ۲۰۱۸ نسبت به بازی های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ اعزام هشت بازیکن و دریافت چهار مدال بود ولی ۱۹ بازیکن اعزام و هشت مدال کسب شد که نشان از استعداد بازیکنان استان دارد.

علایی مقدم اصافه کرد: تلاش ما این بوده که همین رکورد را در بازی های ۲۰۲۲ نگه داریم و در بازی های سال آینده که به خاطر کرونا تعویق افتاده، موفق ظاهر شویم.

وی در ادامه گفت: راهبری قهرمانان با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی بسیار دشوار است و اگر دستور استاندار برای حمایت صنایع استان از ورزشکاران انجام شود حمایت از قهرمانان بی دغدغه انجام خواهد شد.

علایی مقدم با اشاره به قانون جذب قهرمانان، گفت: ورزشکاان استان با حداقل بودجه، کار حداکثری انجام دادند و از تلاش روسای هیات ها در این زمینه تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت لزوم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان، گفت: امروز ورزش استان به خود می بالد که کرسی های مختلف را در فدراسیون ها دارد و اولین استانی هستیم که جلسه تجلیل از مدال آوران مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۲۱ قونیه را برگزار کردیم.

در ادامه این نشست، از آرین رحمانی والیبالیست تاکستانی تیم ملی که به مدال طلا، علی اصغر آسیابری و لیلا برجلی که به مدال نقره و برنز در کاراته، علیرضا نبی پور در ژیمناستیک برنز و مهران برخورداری نشان برنز در تکواندو را کسب کردند تجلیل شد.

همچنین از افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بسکتبال، مربیان استان در بخش بانوان ذاکرانی و بابایی و در بخش مردان اسماعیل و جبراییل عبادی که هدایت تیم های ملی دوچرخه سواری، وزنه برداری و تیر و کمان را برعهده داشتند تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha