۹ محموله کالای قاچاق در گچساران کشف شد

گچساران - ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت:۹ محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در محور گچساران به شیراز کشف شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان روز سه شنبه در گفت و گو خبرنگاران اظهار داشت:مأموران حین انجام ایست و بازرسی در گچساران به خودروهای حامل کالاهای قاچاق شامل ۲ دستگاه وانت پراید، ۲دستگاه پژو ۴۰۵  و ۱ دستگاه پژو پارس،۲دستگاه وانت نیسان، ۱ دستگاه وانت میتسوبیشی و یک دستگاه سواری کوییک مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور هفت دستگاه کولر گازی و یخچال فریزر،هشت هزار و ۵۰۰عدد انواع مواد خوراکی، ، ۱۳۰ عدد لوازم خانگی، یکهزار و ۶۰۰عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۸۰۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد:مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور گچساران به شیراز  هنگام ایست و بازرسی این خودروهای حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی  گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالا های کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای مذکور دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان خرداد ماه افزون بر ۸۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۸۱۱ هزار ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد.

خادمیان عنوان کرد: در این مدت ۵۶ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در گچساران توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: بیشترین میزان کالاهای قاچاق  کشف شده امسال شامل لوازم‌خانگی بهداشتی، خوراکی و آرایشی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha