۲ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبر: 84864138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار هرمزگان: طرح‌های هفته دولت ۲۵ برابر افزایش یافته است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های آماده کلنگ زنی و افتتاح هفته دولت در این استان نسبت به سال گذشته رشد ۲ هزار و ۵۰۰ درصدی و به عبارتی ۲۵ برابری داشته است.

مهدی دوستی روز چهارشنبه در آیین آغاز هفته دولت و مراسم ادای احترام به مقام والای شهیدان در گلزار شهدای بندرعباس افزود: دولت در یک وزارتخانه و یک استان کشور کارهای بزرگی انجام داده که می‌توان به تعیین تکلیف پالایشگاه شهید سلیمانی، کلنگ زنی پالایشگاه پاسارگاد، افتتاح واحد قبلی پالایشگاه پاسارگاد و آغاز صادرات گاز مایع از امروز اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین گازرسانی به شهرستان‌های لنگه و میناب با ۸۰ هزار میلیارد ریال تا آخر امسال به برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این طرح ها بنا به توافق های انجام شده از ابتدا منافع و جذب نیروهای انسانی بومی هرمزگان در اولویت بوده تا سنگ بنای درستی بگذاریم.

رییس شورای اداری هرمزگان ابراز داشت: در حوزه شیلات و گلخانه و سایر بخش ها نیز از رشد چند صد درصدی صحبت می‌کنم، شرایطی که دولت کشور را تحویل گرفت مشخص است و بارها از کسری بودجه، خاتمه ارز، واردات اقلام غذایی و سایر مشکلات بیان شده است.

دوستی با بیان اینکه این هفته فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات دولت به مردم است گفت: کسی هیچ موضوعی را در کشور به اخم و لبخند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گره نزد و  امیدواریم همه اقدامات دولتِ مردمی منجر به بازگرداندن مسیر دولت به مسیر انقلاب و آرمان های انقلاب بشود.