۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84864398
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع): کشورگشایی، هیچ گاه آرمان جمهوری اسلامی نبوده و نیست

شهرری- ایرنا- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه کشور گشایی هیچ گاه آرمان جمهوری اسلامی نبوده و نیست، گفت: ما برای جنگ آفریده نشده ایم اما از حق دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد ذوالقدر روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه یاوران ولایت استان تهران در مقر سپاه سیدالشهدا خطاب به بیش از ۵۰۰ دانش آموز نخبه بسیج توضیح داد: شما ابتدا باید خودتان را بسازید و سپس مسئولیت قبول کنید؛ باید خود را حفظ کرده و به مرحله استادی برسید چراکه هیچ کس نمی تواند مربی شود تا زمانی که خودش را نساخته باشد مگر اینکه شیطانی و غیرحق باشد.

وی ادامه داد: امام راحل نه تیپ و لشکر داشت و نه صدا و سیما اما چون خودساخته بود از هیچ کس نترسید.

به گفته سردار ذوالقدر، خداوند به امام راحل عزت داد و امروز تمام عالم او را به عنوان مکتب می شناسد و هزاران مکتب از او تکثیر شد که یک مکتب آن می شود، مکتب شهید سلیمانی که در دنیا طرفداران فراوانی دارد .

وی افزود: یک وقتی در فضای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور حرف هایی می زدیم و می گفتیم حواستان به این و آن باشد اما جوانان امروز ما خوشبختانه بهترین فهم سیاسی را در دنیا دارند و با نسل گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در بخش دیگری خطاب به بسیجیان دانش آموز گفت: جوانان ما صنعت نظامی کشور را به بهترین جایگاه رسانده اند و دانشمندان ما امروز جوان هستند؛ بدانید که نسل شما، فاتح رژیم اسرائیل است.

وی تصریح کرد: هدف و مقصد شما، صحنه محو اسرائیل است و ما نگفتیم کشورگشایی می کنیم اما با ظلم می جنگیم؛ شما زمانی قدرت و سلطه آمریکا را ندیدید اما امروز آنها به اضمحلال رسیده اند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: ما برای جنگ آفریده نشده ایم اما برای رسیدن به حق دفاع می کنیم. خود اسرائیلی ها به این باور رسیده اند که آینده را نمی بینند پس فریب شعار نه غزه لبنان را نخورید.

وی یادآور شد: هرگز کشورگشایی جزو آرمان جمهوری اسلامی نبوده اما امام فرمود ما انقلاب را صادر کردیم و شیخ زکزاکی یک نمونه آن است؛ او می گوید من میلیون ها جان دارم؛ امروز شما هم باید یک میلیون جان و سپاه داشته باشید.

طرح یاوران ولایت استان تهران بیش از ۵۰۰ دانش آموز نخبه را در برمی گیرد که فرماندهی پایگاه های استان را در مدارس بر عهده می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha