۵۰۰ جوان فعال در توانمندسازی محلات محروم قم راهی سفر اربعین می‌شوند

قم_ایرنا_معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در قم گفت: نهم شهریور ماه جاری ۵۰۰ نفر از جوانان فعال در طرح توانمندسازی محلات به سفر اربعین حسینی اعزام خواهند شد.

امیر امیرگان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: جوانان فعال در طرح توانمندسازی محلات قم در قالب سفر «رهسپاران عصر ظهور»‌ ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را تجربه خواهند کرد.
وی  در ادامه گفت: طرح کشوری توانمندسازی محلات با عاملیت چهار دستگاه اجرایی شامل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر به اجرا گذاشته شده‌است.

وی با اشاره به انتخاب ۲ هزار و ۲۰ محله برای اجرای این طرح گفت: خانه‌های احسان ستاد فرمان امام نیز در هفت نقطه از محله‌های کمتر برخوردار استان، فعالیت خود را در راستای آموزش و شناسایی آسیب‌ها و توانمندسازی محله‌های کمتر برخوردار آغاز کردند.

وی افزود: عمده افراد فعال در این طرح، جوانان کمتر از ۳۰ سال هستند و در قم شاهد فعالیت‌های با نشاط و بسیار مثبت آنان با محوریت مساجد هستیم، به جهت ایام اربعین و راهپیمایی باشکوه زیارت امام حسین (ع) که یک میثاق جهانی برای تمام دلدادگان آن حضرت است، اعزام جوانان فعال در خانه‌های احسان و طرح توانمندسازی محلات در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha