۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84865965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کارخانه تولید کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی پیشوا افتتاح شد

پیشوا- ایرنا- همزمان با ایام هفته دولت و با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، کارخانه تولید کاشی و سرامیک روز پنجشنبه در شهرک صنعتی پیشوا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  در دومین روز از هفته دولت، کارخانه تولید کاشی و سرامیک گلساز سرام واقع شهرک صنعتی پیشوا با حضور محسن نایبی معاون امنیتی استانداری، ابراهیم‌ تاجیک‌نوری فرماندار، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در شهرک صنعتی پیشوا افتتاح شد.

فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: با وجود آن که شهرستان پیشوا قطب تولید محصولات کشاورزی و یکی از مهمترین مناطق تأمین کننده نیاز غذایی مردم در استان تهران محسوب می‌شود ولی در حوزه صنعت نیز با استقرار شهرک صنعتی، گام‌های موثری در تولید و ایجاد اشتغال پایدار برداشته است.

ابراهیم تاجیک‌نوری افزود: توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه تولید و اشتغال و رفع موانع تولید باعث شده تا روند آغاز به کار کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی تسریع پیدا کرده و شاهد افتتاح چند طرح، همزمان با هفته دولت باشیم.

کارخانه تولید کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی پیشوا افتتاح شد


وی گفت: شهرک صنعتی پیشوا به دلیل همجواری با محور تراتزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا(ع) و دسترسی به محور قم – گرمسار و دارا بودن زیرساخت‌های مناسب، از ظرفیت ویژه‌ای در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برخوردار است و مسئولان شهرستان پیشوا نیز با تسهیل امور، شرایط این امر را فراهم می‌کنند.

وی در خصوص کارخانه تولید کاشی و سرامیک پیشوا گفت: این کارخانه با همت دولت سیزدهم تکمیل و تجهیز شده و همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار پیشوا گفت: این کارخانه با اعتباری بالغ بر۳۳۰ میلیارد ریال احداث شده و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم، شغل ایجاد کرده است.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha