۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۲۹
کد خبر: 84866269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سالن ورزشی بانوان شهرستان بهاباد افتتاح شد

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۲۹
کد خبر: 84866269
سالن ورزشی بانوان شهرستان بهاباد افتتاح شد

یزد- ایرنا- همزمان با دومین روز از هفته دولت روز پنجشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد سالن ورزشی ویژه بانوان شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این سالن ورزشی به همراه ساختمان اداری در وسعت ۹۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده که بانوان بهاباد سالانه برای فعالیت ورزشی استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تلاش دولت برای توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف بوده و خدا را شاکریم که در هفته دولت شاهد افتتاح این طرح در راستای رشد و توسعه ورزش در شهرستان بهاباد هستیم.

علی اکبر عزیزی در این مراسم افزود: از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان که در توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های مختلف ورزشی در سطح استان تلاش جدی دارند تشکر می‌کنم و امید است شاهد توسعه و رونق ورزش در نقاط مختلف به ویژه شهرستان‌های کمتر برخوردار باشیم.

همچنین علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص رجایی و باهنر به اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در تمامی مناطق استان تاکید کرد.

هفته دولت تا هشتم شهریورماه ادامه دارد و مرکز شهرستان بهاباد در ۱۸۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha