۴ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84866503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداردیلم: تمرکز برنامه های دولت بر مسکن و اشتغال است

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم از توابع استان بوشهر گفت: نگاه و تمرکز دولت بر مسکن و اشتغال است و در این زمینه با اجرای طرح و برنامه ها ، گام‌های مهمی برداشته است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز جمعه به نقل از ناصر کشاورزی در آیین واگذاری مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی در روستای بنه اسماعیل افزود: تامین زمین جهت ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان  از برنامه هایی است که به جد دنبال خواهیم کرد.

وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: در این هفته برنامه های مختلف پیش بینی شده و چندین پروژه افتتاح و اجرا می شود.

فرماندار دیلم تعداد پروژه های هفته دولت این شهرستان را ۳۴ پروژه اعلام کرد و بیان داشت:  ۳۲۱ میلیاردتومان اعتبار برای این پروژه ها اختصاص و هزینه یافته است.

وی گفت:  ۱۹ پروژه از مجموع پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان افتتاح می شود و ۱۵ پروژه نیز با اختصاص ۲۷۵ میلیاردتومان عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی دیلم گفت: باتوجه به تفاهم نامه مشترک سازمان بهزیستی کشور، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع احداث مسکن ویژه افراد دارای معلولیت خیلی شدید و زنان سرپرست خانوار، واحد مسکونی واگذارشده به متراژ ۶۰ متر مربع و با هزینه ای معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، نمایشگاه مهارت ها و دستاوردهای بانوان، کودکان ، نوجوانان و هنرمندان  در نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم گشایش یافت.

ایستگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان درلم از جمله غرفه های این نمایشگاه است و در این غرفه تا پایان هفته دولت خدمات قدسنجی، فشار خون و مشاوره بهداشتی به بازدید کنندگان ارائه می شود.

در حاشیه این افتتاحیه از عضو کودک این مرکز، نیایش حاتمی کیا، حافظ جزء ٢٩ و ٣٠ قرآن و همچنین بانوان هنرمند غرفه دار تجلیل شد.

همچنین رونمایی از تمثال شهیدان رجایی و باهنر، هنر یاسمن غلامی از بانوان هنرمند شهرستان، توسط فرماندار و امام جمعه شهرستان انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha