۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84867150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نخستین شکست «ساکت» در لیگ بیست‌ودوم؛ پروازِ «پرکاس» با گلزنی مهاجم تاجیک

تهران- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت با گل شرالدین بوبوئف از سد میزبان خود هوادار گذشت تا ضمن ثبت اولین برد فصل، نخستین باخت تیم تهرانی را به ثبت برساند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های هوادار تهران و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پاس قوامین در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با یک گل به برتری رسید.

در نیمه اول هوادار یک تعویض اجباری داشت و یک مرتبه هم عزت‌الله پورقاز از روی خط توپ را دور کرد تا ساکت الهامی در ۴۵ دقیقه نخست دروازه‌اش باز نشود.

در نیمه دوم بازی همچنان از سوی هر ۲ تیم با تعادل خاصی پیگیری شد و شاهد حملات همه‌جانبه نبودیم تا اینکه در دقیقه ۸۰ شرالدین بوبوئف، مهاجم تاجیکستانی و جدید آبادانی‌ها موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

صنعت نفت با این پیروزی به اولین برد خود در این فصل رسید و بازهم در خارج از خانه به نتیجه رسید تا چهار امتیازی شود. هوادار نیز بار دیگر در خانه از رسیدن به برد ناکام ماند تا با تجربه اولین باخت خود در لیگ بیست و دوم در امتیاز چهار باقی بماند.

هوادار در هفته اول از سد آلومینیوم گذشت اما در گام دوم مقابل نفت مسجدسلیمان تن به تساوی داد. تیم رضا پرکاس هم بعد از متوقف کردن فولاد در اهواز، در هفته دوم با یک گل به میهمانش آلومینیوم نتیجه را واگذار کرد.

ترکیب هوادار
میلاد فراهانی فریبرز گرامی، عزت الله پورقاز امیر حسین پور محمد  محسن سفید چقایی، نیما انتظاری سپهر روزی طلب، سید محمد میری محمد جواد محمدی حسین صادقی

ترکیب صنعت نفت
احسان مرادیان محمد طیبی میثم تهی دست حسین ساکی سینا مریدی حکیم نصاری حسین پورامینی مهدی ممی زاده امیرحسین فرهادی شرالدین بوبوئف میرهادی میر جوان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha