۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84867253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت از ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در خراسان‌شمالی حمایت کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌شمالی گفت: این نهاد با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در استان حمایت کرد.

جواد عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات به ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در زمینه های مختلف صنایع دستی، پرورش قارچ، گل های زینتی، پرورش بوقلمون و خدمات فنی پرداخت شد.

وی افزود: ۷۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور دیگر نیز در روستاهای خراسان شمالی شناسایی و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شد.

نماینده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌شمالی یادآور شد: این تسهیلات اشتغالزایی به افراد توانمند روستایی که میزان آن بستگی به نوع اشتغال با سود چهار تا ۱۰ درصد و بازپرداخت پنج ساله اعطا می شود.

عبدی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای ۴۰ طرح دانش بنیان در استان هدفگذاری شده است، گفت: افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات شرکت های دانش بنیان از طریق پارک‌های علم و فناوری مستقر در استان‌ شناسایی و پس از تایید طرح‌شان به بنیاد معرفی می‌شوند.

بنیاد برکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎیت ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی،  برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی،  آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha