۶ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۲۲
کد خبر: 84868595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه تکانی مجیدی در اتحاد کلباء با دلارهای عربی

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۲۲
کد خبر: 84868595
خانه تکانی مجیدی در اتحاد کلباء با دلارهای عربی

تهران- ایرنا- استخدام پنج بازیکن خارجی جدید از سوی سرمربی سابق استقلال در لیگ امارات نشان از اراده مسوولان این تیم برای موفقیت در لیگ فوتبال این کشور دارد.

به گزارش ایرنا، باشگاه اتحاد کلباء به فرهاد مجیدی برای خرید بازیکنان جدید و تقویت کادر فنی این تیم اختیار تام داده است که موجب شده تا مربی سابق آبی‌پوشان شماری از دستیاران خود را به امارات فراخوند. گابریل پین تئورسین سال گذشته استقلال اکنون در کنار مجیدی مشغول به کار است. همچنین پنج بازیکن خارجی تاثیرگذار نیز جذب شده است.

اختیار تام باشگاه اماراتی به مجیدی و پول‌پاشی این باشگاه برای حضور قدرتمند در لیگ فوتبال این کشور موجب شده تا مجیدی جوان با آسودگی خاطر به دنبال تقویت تیم باشد اتفاقی که پیش از آن برای شماره هفت سابق استقلالی‌ها سابقه نداشته است. مجیدی در تازه‌ترین اقدام خود یک بازیکن صربستانی را استخدام کرده تا شمار خارجی‌های جدید این تیم به عدد پنج برسد.

الکساندرو چیکلادو هافبک ملی‌پوش صرب باشگاه گالاتاسرای ترکیه به صورت قرضی برای مدت یک سال به تیم اتحاد کلباء ملحق شد.

فلیپ کیچ هافبک سابق تیم ملی اسلواکی، ایگور روسی مدافع برزیلی، لیاندرو سباداسیو مهاجم برزیلی شباب الاهلی و دنیل بیسا هافبک ایتالیایی برزیل‌الاصل چهار بازیکن دیگری هستند که با نظر مستقیم مجیدی به تیم اتحاد کلباء آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha