دشمنان وحدت جامعه اسلامی را نشانه رفته‌اند

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه دشمنان وحدت جامعه اسلامی را نشانه رفته‌اند، گفت: استکبار جهانی از وحدت و اتحاد موجود در بین ادیان، اقوام و مذاهب کشور در هراس است.

به گزارش ایرنا، جعفر ظرف‌فروش روز سه‌شنبه در اولین یادواره شهدای بخش منطقه صومای برادوست با بیان اینکه توجه به قرآن و مکتب اهل بیت(ع) از وصایای شهیدان است، اظهار کرد: پاسداری از آرمان‌های شهدا، حافظ وحدت و اتحاد اسلامی است.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و زنده نگه داشتن ارزش‌ها و سنت‌های الهی در جامعه نشان از حفاظت از راه و خون شهدا است.

ظرف فروش برگزاری یادواره‌های شهدا را گامی برای ترویج فرهنگ ایثار و جانفشانی دانست و افزود: گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و بر پا داشتن یادواره‌های شهدا در بخش‌های متخلف استان نشان از توجه مردم به نظام و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است.

وی امنیت، آرامش و آسایش جامعه را مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه و مرزهای کشورمان باشیم زیرا شهیدان گرانقدر با نثار خون خود، امنیت کنونی را برای ما ارمغان آورده‌اند.

ظرف فروش رمز موفقیت جامعه را توجه به رهنمودها و مکتب امامین انقلاب دانست و ادامه داد: اندیشه امامین انقلاب سکوی اعتلای اندیشه‌ها و تحول آفرینی و شتابدهنده روحیه زندگی سالم در دنیای اسلامی است و جوانان باید همراه با مکتب عاشورایی و مکتب انقلاب اسلامی سازنده آینده خویش و جامعه ایرانی باشند.

معاون سیاسی فرماندار ارومیه ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدای منطقه سیلوانا در روستای گنگچین افزود: منزلت شهدای انقلاب که در دفاع از ارزش‌های اسلام و کشورمان جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند، بسیار ارزشمند است.

گَنگَچین، روستایی از توابع بخش صومای برادوست در شهرستان ارومیه که طبق آخرین آمار سرشماری دارای حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha