۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84873695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان همدان ۷۱ طرح نیمه تمام ورزشی دارد

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبر: 84873695
استان همدان ۷۱ طرح نیمه تمام ورزشی دارد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۷۱ طرح عمرانی ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد که برای تکمیل، شناسایی و اولویت بندی شده اند.

علی حقیقی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اختصاص بودجه‌های ملی و استانی به دنبال افزایش میزان پیشرفت فیزیکی و تکمیل این طرح ها در کوتاه‌ترین زمان برای فراهم کردن زمینه فعالیت مردم در ورزش و افزایش سرانه ورزشی استان هستیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان در سطح شهرستان‌های تابعه برای تکمیل و بهره برداری سطح‌بندی شده‌اند و اولویت با تکمیل طرح‌های عمرانی دارای بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان‌ها انجام و در شهرستان‌ها اولویت با طرح‌هایی است که نیاز اصلی ورزشکاران محسوب می شود، گفت: در سفر استانی رییس جمهور ۱۸۴ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های ورزشی استان همدان به تصویب رسید که اختصاص آن موجب تکمیل طرح ها و تحولی بزرگ در زیرساخت‌های ورزشی استان خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمینه تکمیل طرح‌های ورزشی استان همدن فراهم و امکان استفاده عموم مردم از این فضاهای مهیا شود.

وی رشد سرانه فضای ورزشی استان همدان را مهم دانست و گفت: هدفگذاری دستگاه ورزشی افزایش سرانه ورزشی استان است و مدیریت صحیح مالی، مشارکت بخش خصوصی و نیکوکاران سبب تکمیل شمار بیشتری از این طرح‌ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بهره مندی از سالن‌های تخصصی را نیاز اصلی ورزش استان دانست و گفت: سرمایه گذاران می‌توانند در احداث سالن‌های اختصاصی در هر رشته ورزشی مشارکت کنند.

حقیقی افزود: مشارکت و واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی یکی از سیاست‌های اصلی وزارت ورزش است که با استقبال خوب بخش خصوصی نیز مواجه شده است.

فعالیت ۵۰ هیات ورزشی
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به فعالیت گسترده ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: ۳۶۰ هیات ورزشی در سطح استا و ۵۰ هیات نیز در شهر همدان مشغول فعالیت هستند.

حقیقی افزود: بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان همدان فعالیت می کنند که دراین زمینه توانستیم در ۲ حوزه قهرمانی و همگانی در ردیف برترین‌های کشور باشیم.

استان همدان ۷۱ طرح نیمه تمام ورزشی دارد

سهم بسزای بانوان در افتخارآفرینی
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همچنین با اشاره به سهم تاثیرگذار بانوان ورزشکار در رسیدن به قهرمانی‌های ملی و فراملی، گفت: در سال‌های گذشته شاهد موفقیت‌های چشمگیر بانوان ورزشکار استان در عرصه‌های ملی و بین المللی بوده‌ایم.

به گفته وی، هم اکنون در رشته‌هایی ورزشی بانوان نظیر کاراته، هندبال، تنیس روی میز، دو ومیدانی، قایقرانی و جودو، استان همدان از بهترین‌های کشور است.

وی اظهار داشت: هشت مجموعه ورزشی اختصاصی برای بانوان در استان همدان وجود دارد که این ظرفیت کمک شایانی به توسعه ورزش بانوان به خصوص در حوزه قهرمانی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha