ایجاد تسهیلات سفر ارزان‌ قیمت برای همه از رویکردهای دولت سیزدهم است

مشهد -ایرنا- قائم‌ مقام وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ایجاد تسهیلات سفر ارزان‌ قیمت برای همه اقشار جامعه از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، علی دارابی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح یک باب هتل در مشهد به مناسبت هفته دولت افزود: در دوران پساکرونا مسئله اصلی گردشگری است و مدیران و سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: قهرمانان دوره دفاع مقدس رزمندگان بودند و قهرمانان امروزی کارآفرینان و خدمت‌کنندگان به زائران هستند.

قائم مقام وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه باید موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم، بیان کرد: ایجاد اشتغال و ارزش افزوده اقتصادی از اقدامات ارزشمندی است که در این مجموعه انجام شده است.

سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی نیز درباره این هتل اظهارکرد: برای ساخت و بهره‌برداری این هتل ۸۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: این هتل ۴ هزار و ۸۲ مربع زیربنا، ۱۰۸ تخت و ۵۴ اتاق دارد و برای ۱۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین در سفر امروز خود به مشهد از حسینیه آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای دربافت تاریخی مشهد بازدید کرد.

وی در این بازدید بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات و وقایع انقلاب اسلامی تاکید کرد.

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌ فرهنگی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: بخشی از تاریخ کشور در این حسینیه رقم خورده و باید این مجموعه تاریخی حفظ و احیا شود.

حسینیه آیت الله سیدجواد خامنه‌ای در کوچه سرشور و بافت تاریخی مشهد قرار دارد.

محل سکونت دوران کودکی رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار این حسینیه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha