۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبر: 84874430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضریب نفوذ خدمت گاز در هرمزگان به ۵۰ درصد می رسد

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبر: 84874430
ضریب نفوذ خدمت گاز در هرمزگان به ۵۰ درصد می رسد

کیش - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: با سرمایه گذاری های مختلف ضریب نفوذ خدمت گاز در این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۵۰ درصد می رسد.

فواد حمزه ای روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ خدمت گاز در این استان حدود ۳۰ درصد است و تلاش می شود تا اخر امسال به ۴۰ درصد و تا پایان سال ۱۴۰۲ به  ۵۰ درصد برسد.

وی اضافه کرد: این هدف با سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریالی محقق می شود که این سهم در سال جاری ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

همزمان با هفته دولت امسال با بهره برداری از ۲۵ طرح گازرسانی، ۲ نیروگاه جزیره کیش، هفت روستا محدوده قلعه قاضی و تخت بندرعباس و سه روستا در محدوه بیکاه رودان، ۳ شهر قلعه قاضی، تخت بندرعباس و بیکاه رودان  و ۱۰ صنعت در محور هاشم آباد و گهکم شهرستان حاجی آباد در این استان از نعمت گاز بهره‌مند ‌شدند.

با گازرسانی به ۱۰ روستا و سه شهر یادشده، بیش از ۹ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند و میزان اعتبار طرح‌های گازرسانی شده در این شهرها، روستاها و صنایع، یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بود.

همچنین در این هفته عملیات اجرایی طرح های انتقال گاز به ۲ شهر فرغان و سرگز احمدی حاجی آباد و ۹۴ روستای محدوده، شهر تازیان و ۲۶ روستای دهستان ایسین بندرعباس و ۵۹ صنعت و گلخانه جمعا به ارزش هشت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال آغاز ‌شد.

هم اکنون بیش از ۱۰ هزار خانوار روستایی و بیش از ۱۳۰ هزار خانواده شهری در این استان زیر پوشش گاز طبیعی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha