۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 84875030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادای احترام استاندار تهران به شهدای شهرستان قرچک

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 84875030
ادای احترام استاندار تهران به شهدای شهرستان قرچک

قرچک- ایرنا- محسن منصوری استاندار تهران که به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی و خدمات روز پنجشنبه به قرچک سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری استاندار تهران که به منظور افتتاح چندین طرح مدیریت شهری، عمرانی و خدماتی شهری و زیرساختی روستایی به قرچک سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با نثار گل بر مزار شهیدان، بر ادامه راه شهدا در خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم گفت: امروز در جوار مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با خداوند متعال و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب عهد می‌بندیم که تمام توان و تلاش خود را در رفع مشکلات جامعه به کار بسته و آحاد جامعه را از خدمات و مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار سازیم.
 

علیرضا فاتحی‌نژاد اظهار داشت: همزمان با  هفته دولت و به منظور بیان بخشی از کارآمدی نظام در اداره امور کشور و ارائه خدمت به مردم، ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی، مدیریت شهری و زیرساختی در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح شده و عملیات اجرایی ۵ طرح آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۸۸۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال در حوزه‌های شهرداری، آموزش و پرورش، دهیاری، بنیاد مسکن، شرکت توزیع برق، اداره گاز، شهرک صنعتی و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده است.

فاتحی‌نژاد گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۴۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرای پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک، آغاز عملیات احداث استخر شهرک یاس، آغاز عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه منطقه باقرآباد، کلنگ‌زنی دهیاری روستای محمدآباد و آغاز عملیات احداث
ساختمان اداری دهیاری قشلاق اول از توابع بخش مرکزی قرچک همزمان با هفته دولت خبر داد.
نماینده دولت در شهرستان قرچک اظهار داشت: برای اجرای این ۵ طرح یکهزار و ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و با افتتاح آن‌ها، برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha